10 łatwych ćwiczeń, które można wykonywać w pracy i pozbyć się stresu

Ćwiczenia fizyczne to najlepszy sposób na pozbycie się stresu, ale niektórzy z nas nie mają na nie zbyt wiele czasu. Pracujemy na pełen etat i czasami wydaje nam się, że jeśli poświęcimy sobie trochę czasu, to utrudnimy sobie pracę.

W rzeczywistości jednak powodem jest to, że nie mamy na nic czasu. Dawniej mieliśmy trochę czasu na ćwiczenia, a teraz prowadzimy stresujące życie, które utrudnia nam dbanie o nasze ciało.

Nie martw się, podstawowe ćwiczenia można wykonywać w miejscu pracy lub siedząc przy biurku. Jeśli chcesz wykonać jakiś trening, musisz być nieco bardziej kreatywny.

Oto 10 najlepszych, łatwych ćwiczeń, które możesz wykonywać w pracy:

1. Podskoki

Aby rozpocząć to ćwiczenie, wystarczy stanąć, a następnie podskoczyć w górę i w dół. Jak tylko wyskoczysz w górę, trzymaj ramiona prosto, a następnie wróć na ziemię. Jest to najbardziej podstawowe ćwiczenie, a najlepsze jest to, że nie trzeba robić nic więcej. Upewnij się tylko, że twoje ciało nie zgina się podczas podskakiwania.

2. Joga

Jest to jedno z najprostszych ćwiczeń jogi, jakie można wykonywać. Najpopularniejszą formą jogi jest asztanga. Jest to połączenie różnych pozycji i technik oddechowych.

Gdy tylko zaczniesz je wykonywać, poczujesz silne odprężenie. Jest to również najlepsze ćwiczenie do treningu szyi, ramion, pleców, brzucha i ud. Możesz je wykonywać również z zamkniętymi oczami, a uzyskasz pełny trening całego ciała.

3. Pchnięcia

Jest to jeden z najlepszych i najprostszych sposobów na wzmocnienie klatki piersiowej. Możesz to zrobić, popychając ręce w kierunku podłogi, a następnie podnosząc je z powrotem do pozycji wyjściowej. Jest to również świetne ćwiczenie na mięśnie brzucha.

4. Podnoszenie nóg

Jest to ćwiczenie na nogi, które wykonuje się w celu wzmocnienia mięśnia czworogłowego. Zacznij od leżenia i podnieś nogi do góry najwyżej, jak potrafisz. Następnie powoli je opuść i powtórz ten sam proces.

5. Crunches

Crunchy to jeden z najlepszych treningów mięśni brzucha. Zacznij od siedzenia na ziemi, stopy dotykają się, a ręce trzymasz na kolanach.

Teraz należy podnieść górną część ciała, trzymając podbródek wciągnięty do środka, a następnie opuścić ją na ziemię. Powtórz tę czynność tyle razy, ile zdołasz.

6. Podwijanie nóg na stojąco

Podwijanie nóg na stojąco to jeden z najlepszych sposobów na wzmocnienie łydek i ud.

Stojąc prosto, unieś nogi przed sobą, a następnie zegnij je w kolanach. Powoli opuść je w dół i powtarzaj tę czynność przez 30 do 45 sekund.

7. Przysiady

Przysiady to jeden z najlepszych treningów mięśni brzucha. Jest ono nie tylko korzystne dla mięśni brzucha, ale także pomaga zmniejszyć napięcie w plecach.

Po pierwsze, usiądź na podłodze i skrzyżuj nogi, upewnij się, że kolana nie dotykają podłogi. Teraz podnieś ciało i utrzymaj je w tej pozycji przez 30-60 sekund.

8. Przysiady

Przysiady to jeden z najbardziej efektywnych treningów dolnych partii ciała. Dzięki niemu wzmocnisz nogi, uda i pośladki. Zacznij od przykucnięcia do kolan, a następnie powoli wstań.

9. Plank

Plank to jedna z najbardziej popularnych pozycji jogi, którą zna prawie każdy. Zacznij od położenia się płasko na ziemi i umieść dłonie i łokcie pod barkami.

Teraz podnieś ciało do góry, utrzymując prostą linię od stóp do głów. Na koniec możesz dodać pompki, aby zwiększyć poziom trudności.

10. Wypady

Wypady to jedno z najlepszych ćwiczeń na nogi, które nie tylko pomaga wzmocnić uda, ale także kostki.

Zacznij od stania prosto, a następnie zegnij lewą nogę i podnieś kolano najwyżej, jak potrafisz. Następnie wyprostuj nogę i opuść kolano do pozycji wyjściowej.

Wnioski:

Wszystkie te ćwiczenia mają korzystny wpływ na nasze zdrowie i są łatwe do wykonania. Najlepsze jest to, że nie musisz spędzać wielu godzin na siłowni, wystarczy, że wygospodarujesz trochę miejsca w swoim biurze lub kącie pokoju. Mam nadzieję, że podobał Ci się ten artykuł.

You may also like...