10 najlepszych łatwych ćwiczeń na pośladki i brzuch

Czy wiesz, że możesz ujędrnić mięśnie pośladków i brzucha, nie spędzając czasu na siłowni? Tak, to prawda. Możesz wykonywać te ćwiczenia w domu, w zaciszu swojego pokoju.

Najlepsze jest to, że nie spowoduje to spalenia żołądka, nie jest wymagany żaden sprzęt, a ćwiczenia można wykonywać w dowolnym momencie. A więc zaczynajmy.

Jak ujędrnić tyłek i brzuch:

1.Squat

Jeśli chcesz tonu tyłek i abs, a następnie trzeba zacząć od squat. Aby to zrobić, wystarczy zejść z krzesła, chwycić podłogę stopami i stanąć prosto. Upewnij się, że trzymasz się prawidłowo, w przeciwnym razie możesz zrobić sobie krzywdę. Teraz podnieś pupę z podłogi i wytrzymaj tak przez 30 sekund. Pomoże Ci to ujędrnić pupę.

2.Pływanie

Możesz także wykonywać ćwiczenia w pływaniu, aby ujędrnić tyłek i brzuch. Zacznij od stania, a następnie wysuń jedną stopę do przodu i wyciągnij ręce w górę, aby dotknąć głowy. Teraz zegnij kolana i powoli opuść się do wody, utrzymując wyprostowaną górną część ciała. Ponownie wysuń stopy do przodu, unieś je i opuść ciało z powrotem do wody. To samo wykonaj na drugą nogę.

3. Plank

Jeśli chcesz ujędrnić swój brzuch, musisz spróbować deski. Najlepsze jest to, że jest to jedno z najłatwiejszych ćwiczeń, jakie możesz wykonać. Zacznij od położenia się na brzuchu i umieść ręce za głową. Podnieś ciało z pomocą ramion i utrzymaj tę pozycję przez 30 sekund. To pomoże Ci ujędrnić mięśnie brzucha.

4. Deska boczna

Aby ujędrnić mięśnie brzucha, możesz spróbować deski bocznej. Połóż się na ziemi z ugiętymi kolanami i stopami mocno opartymi na podłodze. Trzymaj ręce za głową i podnieś ciało do góry, a następnie opuść je na ziemię.

5.Ptasi pies

Ptasi piesek to skuteczny sposób na ujędrnienie tyłka i mięśni brzucha. Połóż się na podłodze z ugiętymi kolanami i rękami przy uszach. Powoli podnieś ramiona nad głowę i powoli opuść je z powrotem do pozycji wyjściowej.

6. pompki

To kolejne skuteczne ćwiczenie na ujędrnienie mięśni brzucha. Zacznij od położenia się na podłodze z twarzą skierowaną w dół i rękami poniżej ramion. Unieś ciało i zaciśnij pięść, a końce palców połóż na podłodze. Teraz podnieś ciało do góry i opuść je na podłogę, a następnie podnieś je z powrotem do pozycji wyjściowej.

7.Plank

Zacznij od położenia się na podłodze i zbliż nogi do siebie tak, aby stopy się stykały. Teraz trzymaj ciało tak prosto, jak to tylko możliwe, a kolana i łokcie zbliż do siebie. Utrzymaj tę pozycję tak długo, jak możesz.

8. pompki

Push ups to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń na ujędrnienie mięśni brzucha. Połóż się na ziemi, zaciśnij pięść i utrzymaj ją tak długo, jak potrafisz.

9.Przysiady

Jest to unikalne i proste ćwiczenie, aby tonizować swój tyłek i abs. Połóż się na podłodze i wyciągnij ręce i nogi. Powoli podnieś swoje ciało i opuść je do pozycji wyjściowej.

10.Plank jack

Jest to połączenie deski i podciągania. Zacznij od leżenia na podłodze z twarzą w dół i dłońmi przy uszach. Utrzymuj ciało tak prosto, jak to tylko możliwe i podnoś ciało.

Wnioski:

Zobaczyliśmy, jak ujędrnić tyłek i brzuch. Bardzo łatwo jest wykonywać te ćwiczenia w domu i bez poświęcania dużej ilości czasu. Jeśli szukasz najlepszych ćwiczeń do tonu tyłek i abs, a następnie należy spróbować tych 10 łatwych ćwiczeń.

 

You may also like...