Poznaj kobietę Wonderbra

Na wysoce konkurencyjnym i potencjalnie mylącym rynku reklama stanowiła klucz do sukcesu Wonderbra. Reklama byłaby najsilniejszym sposobem na natychmiastowe odróżnienie Wonderbry od konkurencji.
Biustonosz wonderbra a reklama
W konsekwencji pomogłaby też złagodzić oczekiwane zamieszanie wynikające ze zmiany licencji i wprowadzenia na rynek produktów konkurencyjnych.
Tak więc potrzebne były reklamy, aby wzmocnić status i wiarygodność Wonderbry jako oryginalnego stanika wzmacniającego dekolt.
Była również potrzebna aby pokazać, że marka nie tylko stworzyła niesamowity dekolt, ale wciąż była niezwykle modna i niezwykle pożądana.
Media praktycznie samodzielnie odkryły i ożywiły fortuny Wonderbry, wspierane jedynie minimalnym wsparciem reklamowym w latach 1992/1993, więc udowodniono jej siłę i wpływ na zachowanie kobiet. Po drugie, budżet reklamowy Wonderbry był nadal poważnie ograniczony – łącznie 33030 000 do wydania od lutego do czerwca – i dlatego musiał sprawiać wrażenie jakby był znacznie większy i okazał się bardziej skuteczny dzięki reklamie.
Twórczość i równowaga
Aby osiągnąć właściwą równowagę i stworzyć najbardziej wpływową pracę twórczą, informacje zebrano przede wszystkim z dwóch źródeł, a zdobytą wiedzę wykorzystano do przemyślenia i rozwoju reklamy produktu.
-Obszerne jakościowe badania konsumenckie, które uwypukliły opinie kobiet na temat Wonderbry i ogólnie bielizny, mody, reklamy, mężczyzn, seksizmu i feminizmu. Zostało to poparte szeroko zakrojonymi wywiadami z kobietami w celu przetestowania samej reklamy.
-Dogłębna analiza poprzednich relacji marki w mediach w celu zidentyfikowania przyczyn jej działania.
Kim była „Kobieta Wonderbra”?
Niezbędna była rozmowa z właściwą kobietą we właściwy sposób. Najważniejszym odkryciem była jej pewność siebie oraz fakt, że była bezwstydna i nie bała się swojej seksualności. Była silną, świadomą obrazu kobietą, kontrolującą swoje życie i rozgniewaną reklamą, która tego nie odzwierciedlała. Lubiła „dobrze wyglądać” i uwielbiała słowa „jeśli to masz, afiszuj się”. Mogłaby równie łatwo być 18-letnią dziewuchą, jak 40-letnia matką dwojga dzieci; wiek był nieistotny.
Była wyzwoloną „post feministką”, która lubiła demonstrować, a nawet wykorzystywać swoją seksualność. Przesłanie, które kobiety otrzymały od mody i prasy głównego nurtu w latach 1992/1993, było przesłaniem, które zadziałało, a przyszły sukces Wonderbry oznaczał rozwinięcie tego przesłania.
Najnowsze komentarze